I am the rhythm-thief. Say goodbye to the beat.

Undrar hur det skulle vara om man började skriva här igen. LJ är fan inte min grej ändå. Jag har iofs inte tänkt fortsätta blogga. Det passar nog inte ihop med mitt kommande grow up och skaffa jobb-liv. Men så länge jag mest sitter on my ass och inte gör särskilt mycket kanske det går bra. :> Jag har idag gjort följande nyttiga saker:
-Handlat för way too much pengar för någon som inte har någonsomhelst income
- Handlat way too much godis
- Kastat kuddar på Krilles hund Sasha i typ 2½ timme så hon blir jättearg och biter i den som en jävla galning
- Övat low five med Krilles hund, sjukt kul
- Åkt bil.

Jag kan komma på en bra grej jag gjort idag;
- Läst ca 3 kapitel i Harry Potter y la piedra filosofal. Åh åh, den är sjukt bra, hade nästan glömt bort hur bra HP är. Jag vill inte att den ska ta slut.

2 saker jag ska göra tills jag får ett jobb:
- BLI SMAL, frånochmedimorgon
- Börja läsa onödigt mycket (särskilt på engelska, jag har blivit svindålig på engelska känns det som?)

2 saker jag ska göra när jag får min första lön:
-Köpa mobil
- Köpa alla HP-böcker på spanska.

Nu ska vi äta chips och se OTH.
//Cicci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback