Tessanbaby :(

Vår fina älskade söta lilla katt (okej, adjektiv nr. 4 kan diskuteras) dog idag. :( Om en månad skulle hon fylla 8 år. Hon bara dog där i sin väska hos vetrinären innan hon skulle bli undersökt och bajsvetrinären kunde inte ens ta reda på varför. Jag önskar jag kommit hem igår, vill inte tänka att sista gången jag såg henne var innan jag gick på den där dumma bajsfesten och att hon höll på att dö medan jag låg i Krilles säng med kvidande bakfylla, det känns så fel. Samtidigt är jag glad att jag inte var hemma för då hade jag följt med till vetrinären och visserligen fått säga hejdå men varit tvungen att höra hennes dödsångestskrik. Anyways, blir sjukt mysigt med en ny liten bebiskattunge hemma hos the Lindqvists men ingen kan ersätta Tessan. :( Jag kommer grina som en barnunge hela dagen. :(

RIP ♥

Kommentarer
Postat av: clara

jag är i österrike. här har man inte de RÄTTA bokstäverna...

Postat av: Tessan

Åå neej vad sorgligt. Fyy... Du/ni får döpa nästa katt till "Tessie" då? Usch, vi har 2 små raringar nu, kommer aldrig sluta gråta om dom dör..

2007-08-02 @ 09:48:43
URL: http://tessies.blogg.se
Postat av: Kristina

Nej stackare, börjar nästan gråta nu...Vet inte vad jag skulle göra utan min lille tisse...

2007-08-02 @ 10:50:02
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback