musik

Nu såhär när min regulära 4gb mp3spelare fuckat ur så springer jag runt med en gammal hederlig 128mb's som, om man har tur, rymmer upp till 30 låtar. De låtarna jag lyssnar mest på är;
Vid bra peppigt humör: Crazy - Lumidee ft. Pitbull och Please don't stop the music - Rihanna (hennes by far bästa låt)
Vid mer mellow humör: Post blue - Placebo och Naïve - The Kooks.
Naïve har även Lily Allen gjort en kickasscover på, men den har jag inte hittat och kunnat lägga in i mp3n. Krille har dock en såndär superhub på DC och vet folk som kan skaffa typ vadsomhelst, så den ligger på kö eller något sånt. Jag kommer aldrig fatta det där, men. Jag kommer bli glad när jag kan gå runt och lyssna på den. Typ nu... är det dags att säga adjö.

Kommentarer
Postat av: v

wie! då måste du skicka den till mig om du får den :)

Postat av: c

absolut, nästa gång på msn!

2007-07-10 @ 23:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback