Hooola

Im fucking blogging med mobilen! NoLiFe2k7 ~_^

Kommentarer
Postat av: Krille

Hej älskling! Så söt att blogga med mobilen, någon är beroende av en persons blogg =D Fast riktigt nice att du kan läsa bloggar med mobilen när du har tråkigt. Jag ska ta och äta något tror jag. Är så himla hungrig och det luktar mat. Jag hoppas dagen går snabbt så vi kan ses snart för jag längtar så himla mycket efter dig! Varit så tråkigt och ensamt att vara utan dig så nu får du ta och komma hem :) Har varit skönt att vi kunnat prata i telefon så mycket iallafall, det gör allt lite bättre. Nu ska jag gå ner och äta något, hoppas de inte gör något att jag inte skrev så jätte mycket. Vi ses om några timmar älskling! Tänker på dig hela tiden och längtar mig tokig efter dig! Älskar dig av hela mitt hjärta!!!<3<3<3

2007-07-22 @ 15:05:01
Postat av: Krille

Fy vad jag älskar dig min underbara flickvän!

2007-07-22 @ 15:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback