¡Contenta de puta madre!

Känner mig mkt nöjd och duktig! Jag tog mig i kragen och skrev ett långt brev till mamma och la på köksbordet, eller ja så långt var det kanske inte, men 2 sidor iallafall. Jag skrev att hon sårat mig och förklarade varför, men det var inte too harsh. Jag skrev typ allt on my mind faktiskt, och jag bad om ursäkt för vissa saker, och det känns mkt bra. Sedan tog jag tag i en annan sak, konfronterade en person på msn om varför hon tagit bort mig, och det känns också asskönt. Har inte ens träffat människan, men hey, jag är så, jag blir fakstiskt lite ledsen. (Hjääälp läskig Ebba-varning på det där " men hey"-et.. Eller egentligen vilken tjejtidningsskribent som helst.) Jag bryr mig egentligen inte om det var misstag eller ej, men det är alltid lite småskönt att konfrontera folk. ;) (förutom när det är asläskigt.) Ikväll har vi spinnt vidare på Way Out Westplanerna, känns som det kommer bli av.
Nu: Emelie Ohlssons blogg
Sen: Sova
Imorrn: Grönan

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback