Son's Gonna Rise - Citizen Cope (bra låt!)

Här sitter jag och är helt sårbar klockan 2 på natten. Jag är verkligen det, i mitt mentala stadie för tillfället, plus att jag tycker det är sjukt jobbigt att sova ensam så då förvärras allt trippelt. There was a time när jag fann det underbart men fan inte längre. Jag har räknat ut att jag under 2007 endast har spenderat två nätter ensam i min säng i Sverige. Det är helt stört. Inte konstigt att man blir helt nojjig över att vara själv. Och så kommer fel låt som känns för sorglig eller förknippas med Spanien och då känns det som jag ska bryta ihop typ. Vad är det med mig nuförtiden? Jag ser fram emot i vår eller nästa sommar när saker är mer på sin plats. Passera passera bad time of my life. Det gör den iochförsig, så jävla skönt. Fast jag har drabbats av åldersnojja, jag är sjukt rädd för att fylla 20. SJUKT RÄDD. Hur fan gick det så snabbt? Häromdagen när Elli sa att det kändes helt konstigt att vara tänd på en 18-åring så slog det mig verkligen på riktigt. Vi har blivit så stora. Nu är ju förvisso min pojkvän också 18. :P Fast 88, inte 89a. Aww mitt lilla lammkött, fyfan vad jag saknar dig. Kom hem från Grekland NU! Jag har kollat igenom nästan alla Spanienbilder, när mamma kommer hem från landet ska jag visa henne för hon har inte sett några. Blir så nostalgisk, och saknar det. Så konstigt att kolla på först Malagapics och sen Barcapics, två för mig helt stört olika saker. Sjukt egentligen. Well well. Jag skriver på för glatta livet här känner jag. Vi har förresten fått en ny kattunge, imorgon blir det en vecka sen. En lurvig svart-grå sak som jag döpt till Emilio. Han är underbar. Första natten sov han intill Krilles ben, stört söt. I don't blame him though. Mysigast i världen att sova brevid Krille och åååh nu blev jag sådär längtig igen. Hoppas bara mamma och Sven kommer hem med honom från landet snart (katten) för jag har inte träffat den lilla parveln sen i lördags. Kattungsabstinens! Anyways, nu ska jag nog kolla OC, ska plöja igenom säsong 3 innan K kommer hem. Shit vilka seriejunkies vi har blivit. >_<
Här är en bild på Krille från nyår, sjukt suddig och dålig men han är så fin där och så snygga kläder och så söt med dry martini  och ÅH! Den 18e har vi förresten varit tillsammans ett år. :D

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback