Iiiihh :D

Imorgon firar jag och Krille 1 helt år.
1 år har vi varit tillsammans, egentligen om bara några timmar, natten mellan 17-18 var det.
Och ja, vi blev ihop ca 1 och ett halvt dygn efter att vi träffats efter en månad av intensivt msn:ande och telefonpratande. When it's right it's right. ;) Krille har planerat massa med överraskningar hit och dit, kommer bli spännande och massa underbart. :D Klockan sex ska han komma till mig imorgon så kan man gå och vara pirrig hela dagen, jag ska fixa massa innan och klä upp mig som fan. Ååååhhh! Ska få överraskning klockan 00 också, jag undrar vaaaad. Bara hålla ut 1 och en halv timme I guess. :P Vi har precis fixat låtar som vi ska ha på vår 1års-skiva:

Miss You - Blink 182 (verkligen vår låt, den lyssnade vi på när vi kysstes första gången)
Iris - Goo Goo Dolls
9 Crimes - Damien Rice
Baby It's You - Jojo
Collide - Howie Day
Against All Odds - The Postal Service
Running Up That Hill - Placebo
Post Blue - Placebo
Someday You Will Be Loved - DCFC (orka hela namnet)
Together - Raconteurs
Blue Light - Bloc Party
Always Love - Nada Surf
Always - Blink 182
Island In The Sun - Weezer
Of All The Gin Joints In The World - Fall Out Boy
This Ain't A Scene It's An Arm's Race - Fall Out Boy
A Little Less Sixteen Candles A Little More Touch Me - Fall Out Boy
Where'd You Go - Fort Minor
Say Goodnight And Go - Imogen Heap
Hurt - Johnny Cash
23 - Jimmy Eat World
Mixtape - Butch Walker
Glad - Tyler Hilton
Snow (Hey Oh) - RHCP
Six Days The Remix - DJ Shadow Feat. Mos Def
New Slang - Shins

Där har ni, nästan alla Cicci och Krille-låtar. :D

image82

Cicci

Krille






Kommentarer
Postat av: Krille

1 underbart år med dig! Snart dags för första överraskningen, wiiie! Fy vad jag älskar dig <3!

2007-08-17 @ 22:50:26
Postat av: Victoria

Så mysigt :) Grattis!

Postat av: princessgirl

woah! congrats :)

2007-08-20 @ 13:19:02
URL: http://princessgirl.blogg.se
Postat av: callgirl

tack victoria & viktoria :D:D

2007-08-20 @ 14:51:35
Postat av: pgal

:DD

2007-08-21 @ 19:52:18
Postat av: pgal igen

just ja, skulle svara på frågan :) jag gick dit och lämnade min cv till butikschefen förra sommaren och hon sa att dom skulle höra av sig om det kom upp nåt. Typ några månader senare ringde hon och så fick jag komma på intervju. the rest is history ;D tänkte du söka? jag funderar på att göra det i sthlm.

2007-08-21 @ 19:55:07
Postat av: blää

vem bryr sig om skit låtar?

2007-11-14 @ 00:03:20
Postat av: Callgirl

Blää: Antagligen jag? Annars hade jag nog inte plitat ner dom.
Särskriv mera! :P

2007-12-09 @ 16:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback