you are the quarry .

Ok, en riktig entry nu. Metro idag var sjukt LOL. Haha, knarkarfejja. Jaja, den har ju bara 18 miljoner läsare per dag. Annars då > Teknikarnas skiva imorgon. Det skulle kunna vara riktigt kul. Och gå riktigt fel. Det är en heeel del folk man inte vill träffa. Men how that saying goes, stay drunk > stay happy. My saying. Min kära mor has hooked me up inför imorgon, och vi ska förferra med Annika och Linnea, det blir nog nice. Är ensam hemma, har satt upp affischer och tagit ner en av mina 5 Kill Bill affischer. Spelar musik högt. Ska bada och se på inspelat OC. Life is good.

Elli | säger:
jaha haha det var ju nästan lika längesen ju som när jag gillade riesen!


Kommentarer
Postat av: Natasha

Du hade inte knarkfejja! pls...

2006-05-25 @ 00:15:01
Postat av: Callis

Well thenk you doll :)

2006-05-25 @ 11:45:43
Postat av: Callis

HAHA! Thank*

2006-05-25 @ 11:46:25
Postat av: xani

Jag kom faktiskt ihåg att titta i Metro. You looked fine. :D

Postat av: Plisch

Jag vill också se, men jag va ricke på stan igår och kunde ta en Metro. Finns artikeln (elelr var det var) på Internet :P

2006-05-25 @ 14:38:10
Postat av: Callis

Well thanks for the support. :) Yeah man kan kolla på metro.se, finns i PDF-format. Det är typ i slutet på musikavdelningen. :P

2006-05-25 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback