Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss

> Äsch, jag tycker inte inte ens att den är så bra
Men det var det första jag kom att tänka på.
Idag läste jag i min dagbok från 2 & 3 år sen. Det drog upp minnen.
    V
Måndag 24/5 -04 kl. 22:34 Hiya bitz.
Det är inte liiite skönt hur mycket livet leker just nu. Det är grymt mkt försommar & snart sommarlov. Tyvärr skolkar jag like a little [insert any condescending word here]. Det är iofs ganska krångligt nu, vet inte hur det blir med Vincent & Arvid. Jag, Elli, Peter & Simon redigerade i typ 3 timmar idag. Snart är vår musikvideo klar. Allt filmande är klart. Jag tror det kommer bli riktigt bra. Är så trött på att ha låtsasblod över hela mig som aldrig går bort, fast samtidigt saknar jag filmandet. Hm, Vincent frågade om vi kunde gå på date typ i helgen. Vetefan hur det blir. Jag ska ha fest på söndag. Det blir nog grymt. I'm gon' party my ass off.

24/5-03. 00:12 Elå.
Jag är lycklig! Vädret är underbart, snart ska hela klassen till Grönan, och jag älskar min pojkvän. He's the best, och han älskar mig. Imorgon ska vi till Skansen, det kommer äga. Ingenting är någonsin tråkigt när man har världens bästa klass. Har suttit och solat på balkongen och läst Harry Potter & the Goblet of Fire hela dagen. Jag och galsen har varit på Sleven nu på kvällen. Det här är så jävla fab!

Oh, to be 15 or 16 again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback