(shake it loose) the sadness soot.

Nu är det livejournal som gäller när jag ska skriva. Vi är finito, jag och blogg punkt ess e.
I'm letting go. Förknippar den för mycket med vinter och höst-sadness, bråkiga tider med Arvid istället för lyckliga, praktikperiod och tomhet. Nystart på LJ, om jag orkar börja skriva med detsamma. Nystart på flera plan, om jag orkar keep it together. Som det är just nu vill jag inte gå ur sängen, men imorgon är a new day. Probably lika deppig. Men time, ge mig, så ska vi se.

Nu vill jag såhär i mitt sista inlägg flippa ur lite.

JKFSDID+043´+GVKCB +DF095FDKGKKGHKHKGKFAFSHJSFPGPGSGGGWRRGGGGGGGGGGTO5665+´0 750999969%%%%&"%#?e^fdlf ¨IOOYUUT0+++++67YÅPDRTKTSEÖP24093PÅirope+00+fiKSFOP940

TAKE THAT, JÄVLA SKITBLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback