Serierna hos NBC, ABC, CBS, & FOX.

Alright, tänkte gå igenom de besluten jag reagerat på från de andra kanalerna, såhär innan CWs stora beslut imorgon.

Ok, NBC: Varför tar aldrig ER slut? Behöver den en säsong till? My Name Is Earl bryr jag mig inte så mycket om, lugnt med en säsong till. Roligt med Scrubs! Halvbra/halvsynd att Joey inte får fortsätta.

ABC:
Desperate housewives - rätt självklart eller? Lost, kom igen? Räcker nu! What About Brian - är lite förvånad iochmed dess femteplats i SOS-kampanjen. Att Freddie läggs ner är jag inte förvånad över.

CBS:
Alla CSI-serierna klarade sig, rätt kul tycker jag! Endast 2 serier lades ner, nice!

FOX:
OC är kul men väntat, Simpsons känns också rätt kul, Prison Break är väl kul för alla fansen men jag bryr mig inte, 70's show kunde gott vara slut så det är jag inte ledsen över.

Och WB & UPN har redan gjort klart att 7th Heaven får följa med till nya CW. Unfuckingbelievable.


Kommentarer
Postat av: Mirka

ey, hur kan du redan veta om fox & cw? jag har läst abc, cbs och nbc men fox och cw har väl inte announcat än? åh herregud, var läste du om 7th heaven? come on, den där serien behövs put to sleep. big time :)

2006-05-17 @ 18:25:25
Postat av: Callgirl

Jag läste allt på access! CW har tydligen announcat 7th och Top Model, men inget mer vad det verkar som! Haha kan inte hålla med mer, det är ju helt sinnessjukt! O_O

2006-05-17 @ 18:30:37
Postat av: Mirka

aha, jag har inte varit inne där på ett tag :) dem borde lägga ner (enligt mig) 7th heaven och one tree hill och hitta på lite mer nya saker. veronica mars borde få en fulländad, 22-avsnitts säsong. och varför känner jag på mig att GG kommer få "dåliga" nyheter?

2006-05-17 @ 18:46:53
Postat av: Callgirl

Ja, jag håller med till 100 procent. 7th och OTH. Vore typiskt om dom kom med något skit om att VM får halvsäsong. Jag har också den känslan med GG. Har något av en klump i magen. Har kommit fram till att jag verkligen vill ha mer, även utan Amy och Dan. Jag är så nervös! O_O

2006-05-17 @ 19:08:14
Postat av: Mirka

haha, åh äntligen någon som känner som jag gör! jag är faktiskt den enda som jag känner som följer upfrontsveckan. jag är också nervös, känns som hela den här veckan kommer till sin topp nu med fox och cw tablån. GG känner jag mig så osäker över, speciellt efter hela den här bökiga säsongen, och att amy och dan lämnar. men jag vill också ha mer! någon måste ta och knyta ihop GG på ett snyggt och bra sätt. så spännande det här är!

2006-05-17 @ 20:25:11
Postat av: Plisch

Men GG :O :O

2006-05-18 @ 08:36:42
Postat av: Callis

Mm, tror jag haste:ade lite med Fox nu.. Iofs tror jag verkligen på OC, men det vore ju ingen katastrof utan en till säs. . Usch, vilken tid får vi veta egentligen? O_O Gosh, jag har ingen aning om hur GG slutade och det känns verkligen jätteskumt. Men är helt övertygad om att jag skulle vilja ha en till säsong även om jag visste. O_O

2006-05-18 @ 13:00:18
Postat av: Mirka

så du vet inte hur den här säsongen avslutades? vill du veta?

2006-05-18 @ 14:06:57
Postat av: Callgirl

I don't know that I'm ready yet. O_O

2006-05-18 @ 15:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback