Pressure pushing down on me.

tidigare: Filmen "Tro, Hopp, Kärlek" på religionskunskapen.
nu: Skriva om radios & tvs historia.
senare: Så mycket läxor jag hinner med.
orolig för: Att ringa Robert Black (konsertsnubben.)
lyssnar på: Under Pressure - Queen & David Bowie (enda Queen-låten jag tål).
längtar efter: Att något ska hända snart...
skulle vilja: Gå på Joels skiva ikväll med boysen.
funderar på: Vore kul om Edvin kunnat komma till min skola idag.

Haha. Gewd vad jag har tråkigt.
Såhär ser det ut när jag loggar in på msn:

emezen  .....     :D

Kommentarer
Postat av: Pliosch

Fast för mig är det bara massa fyrkanter istället för de japanska tecknena..

2006-05-18 @ 08:41:02
Postat av: Callis

Ja det är så synd att det är så för vissa.

2006-05-18 @ 12:49:45
Postat av: Plisch

Vad betyder det japanska då? :)

2006-05-18 @ 16:25:55
Postat av: Callgirl

Chiaki Kuriyama :)

2006-05-18 @ 19:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback