Nja.

Helt ok skiva. Gillade verkligen min outfit. :) Ganska sämst ställe egentligen, och sämst musik, men det var kul ibland. Lambo-grejen var rätt kul, fast det tog lång tid som fan att gå igenom alla i klassen. I was horrified när jag hörde "Cicci upp på bordet, Cicci upp på bordet", men tur att man var onykter, annars skulle man ju aldrig våga sjunga inför alla. ^^ Sen delade dom ut "Klassens..." och Elli blev "Klassens Mischa Barton", och jag "klassens Chinadoll." I'm pleased. :) Jag var bored i slutet, knappt full, och hängde mest med Jonis storebror Max som är läskig men bjöd mig på en drink. Efterfesten i Ekobyn sög. ^^ Gick till Arvid vid 05.00 och sov, och idag har jag bara softat runt i Arvids trädgård och sånt med honom och Robin & Ib. Skönaste dagen ever. I really needed that. Nu ska jag börja fixa iordning mig inför Annas studentskiva ikväll. :) Är såå inte på partyhumör, men vafan.

Kommentarer
Postat av: Plisch

Haha, vilka partydagar för dig. Have a good time Chinadoll :)

2006-05-11 @ 17:22:13
Postat av: C

Jaa det är det sannerligen! :D Thanks, and you too!

2006-05-12 @ 11:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback