Nattliga funderingar.

Vet inte varför jag bloggar, är inte sugen. Har en enda serie kvar på projektarbetet: OC. Ångestladdat. Press på att skriva smart & bra & fyndigt. Hoppas det blir någolunda. Är ensam hemma, det äger att spela jättehög musik sent på kvällen. Eller natten dårå. I skrivande stund: Where's Your Head At. Det är lite dött up in this bitch, ska välja ut lite mer slash till projektet, sen försöka sova.

Ser detta bra ut tycker ni?

slash
Meningen är ju att det ska likna detta:

pride

Men jag tycker inte riktigt att det har samma effekt!


Kommentarer
Postat av: Plisch

Jag tycker att det ser bra ut. Nästan samma effekt iaf :) Lycka till med OCskrivandet, I sure think you can do it catchy :D

2006-05-14 @ 09:53:24
Postat av: xani

Jag är så jealous på ert projektarbete. Det är fan drömprojektet. Och jag är också övertygad om att du kan skriva det catchy. Btw så vore det roligt att läsa rapporten sen...? :)

Postat av: Callis

Tack hörrni. Ska nog ta den där OC-boken till hjälp... Jo, om den inte blir alltför dålig kan du nog få det X :) Vad hade du i projektarbete förresten?

2006-05-14 @ 13:42:49
Postat av: xani

Jag skulle ju öppna den där fiktiva restaurangen. Skitdåligt blev det. Men nu är det över iaf!

2006-05-14 @ 18:41:03
URL: http://xanis.livejournal.com
Postat av: Callgirl

Ahaa, oj det låter avancerat!

2006-05-15 @ 15:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback