Mentirosa!

Things are going good. Jag har typ blivit fett nyttig och börjat jogga och sånt. Är fett med träningsrookie men wtf, det kommer! Ändrade matvanor hjälper verkligen. Jag har massa energi, det äger. Sen fixade jag verkligen provet idag, på typ 2 timmars plugg. Jag mår bra people! Jag och Elli såg Adam när vi satt och pluggade relku i vår sovhörna, han gick utanför mot ängen och Nypan och såg väldigt determined ut. Vi misstänkte att han skulle pissa i en buske, but who knows. Sedan ringde dom från kanal 5 och sa att jag vunnit Zappa plays Zappa-tävlingen. Frank Zappas söner ska spela hans låtar, och vi ska komma backstage och träffa dom och allt. Dweezil och Ahmet ~_^ Sanningen är ju att jag är 0 % Zappa-fan och tävlade på skoj. Tänkte inte gå först, men nu har jag ändrat inställning. Jag och Elli backstage blir nog klockis. Eeny, ska fortsätta vara ägande duktig och plugga. Sen ska jag och Elli ut och öva i våra nyköpta högklackade skor så vi kan gå in a gracious and ladylike manner när det gäller.

More jogging and less blogging!

Kommentarer
Postat av: vickan

coolt! blir Zapku i sovhörnan istället nurå :D
btw, MER bloggning!

Postat av: cic

hahaha ja precis! okejrå, lite mer bloggning

2006-05-03 @ 22:18:24
Postat av: v

that's the spirit! ^^

2006-05-03 @ 22:58:55
Postat av: Plisch

Är det sant!? Grattis till vinsten :D Lycka till med träningen förresten, själv hatar jag att jogga. Så jobbigt och hemskt. fast skönt nät man är färdig.. Fyndigt med more jogging and less blogging :D

2006-05-04 @ 12:57:43
Postat av: Faidros

Grattis till biljetterna, och tack för besöket på min zappablogg!

Ett tips, försök lyssna in dig lite på zappa innan du går på konsert, misstänker att det blir lite mycket om alla låtarna är helt nya för en.

Förslagsvis en samlingsplatta, Strictly commercial tex!

Hälsa Zappasnubbarna från mig! :)

2006-05-08 @ 04:09:24
URL: http://penguininbondage.blogspot.com/
Postat av: Callgirl

Tack så mkt! Jo, ska försöka lyssna in mig lite. Ska kolla in skivan du tipsade om. Ska hälsa från dig :D

2006-05-09 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback