Måttligt förvirrad...

...känner jag mig. Okej, jag ska inte få några förhoppningar innan the CW är helt 100 procent officiellt. Zap2It har inte 7th på sin lista så det finns fortfarande hope. ^_~ Men jag har en ändrad känsla gällandes GG. But until it's official... O_O.


Alltså, jag känner mig illa till mods av Ausiellos intervju med Amy & Dan. Amy är så oseriös, jag blir så störd. Dessutom känns det som att hon patronize:ar honom. Sen hur hon tar upp Matt Czuchry och verkar tycka att så länge man slänger på sånga grejer så klarar sig serien. Nej, nej, nej. Jag gillar inte. Nu vet jag inte vad jag vill!

Kommentarer
Postat av: Mirka

ah, du har alltså också läst intervjun? hon kommer av så arrogant i den. och det där snacket om... trädet? helt oseriöst. nää, jag är så jäkla nervös nu.

2006-05-18 @ 14:04:58
Postat av: Mirka

det är helt OFFICIELLT nu & i`m gonna shut up tills du ser det själv :)

2006-05-18 @ 14:34:35
Postat av: Callgirl

Haha ja, what was up with that? Wee. I'm trés happy. :)

2006-05-18 @ 15:08:41
Postat av: Plisch

vad för intervju? Länka :) (jag känner att jag är lost på GGfronten)

2006-05-18 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback