It's Liza with a Z, not Lisa with an S, 'cause Lisa with an S goes "sss", not "zzz".

Mitt & Ellis projektarbete kallar vi typ för "amerikansk ungdomskultur i Sverige", och så tar vi utifrån TV eftersom vi går media. Så vi skriver om en massa ungdomsserier och dess påverkande på svenska ungdomar och sån shit. Det var därför vi gick på Buffyträffen, för att göra ett reportage om det. Sen ska vi ha en utställning i vår skola. :)


Påsk gick inte som det skulle. Valborg gick inte som det skulle. Men maj går fan som det ska! :) Igår blowade jag och Elli off school för 6 timmars - very successful I might add - shopping i Ringen, på söder, och i innercity. Köpte en hel ny outfit till skivan. Kjol, linne, örhängen, lyxigt smink, och kuvertväska. Även en bow tie på second hand som jag ska sy fast på en klänning/linne tror jag, och ett diadem. Min crayzay nonstop-shop gal Elli köpte två klänningar! Åkte hem vid 18, sen satte vi oss och beerade på ängen. Asnice. :) Vart lite för påverkad för att göra läxorna properly sen, men fick till slut en recension på Reservoir Dogs gjord. Resten av det individuella arbetet haxxar jag idag. Sen gick jag till Arvid vid 2.30 och sov. Mysigt var det. :) Idag ska jag hem till min kära kusin som fyllde 15 igår, och imorgon är skivan. Scary. :/ Men kul! :)


Kommentarer
Postat av: xaaaaaani in school

Damn, låter fett kul. No kommer säkert göra ett kickass-jobb!

2006-05-09 @ 12:21:55
Postat av: Plisch

Ah, roligt att köpa en hel outfit :)

2006-05-09 @ 13:47:07
Postat av: Callis

Thanks! Jag tror det blir rätt bra!
Ye det var asnice att storshoppa :D

2006-05-09 @ 17:59:01
Postat av: Anonym

hey - i was just wondering om du har sett GG säsongsfinal?

2006-05-11 @ 14:00:03
Postat av: Mirka

det var jag som skrev det där innan, namnet råkade bara inte hänga med :)

2006-05-11 @ 14:01:21
Postat av: Callgirl

Nä. :( Har bara sett fram till avsnitt 14. :/

2006-05-11 @ 17:21:46
Postat av: Mirka

ah, okej :)

2006-05-11 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback