Here Comes Your Man,

Tehe, jag gillar verkligen dessa.
tidigare: haft en skön halvförkyld hemmadag med dator, bad, och snabbmakaroner.
nu: msn:ar med Calle och lyssnar på & sorterar musik.
senare: antagligen blir det ESC. Kanske hos Robin, eller så tar vi det hos Elli med Anna & vilka hon nu ska vara med.
orolig för: faktiskt... ingenting. holy sh-t vad skönt.
lyssnar på: dead - pixies
längtar efter: maten! Luktar himmelskt från köket.
skulle vilja: träffa arvid! nu har det gått över en vecka igen. och så vill jag ha mina pengar.
funderar på: hur jag ska känna inför den där informationen jag fick idag. och hur jag ska göra med christian.
och att Hallelujah med Imogen Heap kändes väldigt konstig. och att jag inte riktigt kan höra vilken Smiths-låt morsan lyssnar på. I should ask.

Kommentarer
Postat av: Plisch

:O Men hur gick det med Zappa?! Tell, tell

2006-05-21 @ 13:14:15
Postat av: xani

Halleluja med Imogen Heap?! o_O

Postat av: Callis

Well you heard over msn och ska nog skriva lite om'et senare.
Och ja Xani, visst är det knäppt!

2006-05-21 @ 22:57:15
Postat av: xani

Fixade låten. Tycker den är riktigt bra. Fast mja, lite ovant.

2006-05-22 @ 15:45:16
URL: http://xanis.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback