Hei

Jag och Elli sitter & snor den här listan från Xani.

Tio Första:

Första bästa kompis: Ellinor Peters ~_^
Första bil: Nää
Första kärlek: Andreas i 3:an
Första husdjur: Guldfisken Skrollan 
Första semester: Skidor i Sälen
Första jobb: Posten
Första köpta skiva: Spice Girls - Spiceworld
Första riktiga kärlek: Calle
Första piercing: Tog hål i öronen på 9-års dagen
Första konsert: A*Teens

Nio Sista:

Sista alkoholdrycken: Oh noo, hembränt på Valborg ~_^
Sista bilfärd: Jag tror fan det var på praktiken
Sista filmen du såg: Maid In Manhattan
Sista ringda telefonsamtal: Arvid igårkväll
Sista bubbelbadet: Alldeles för längesen!
Sista spelade cd: The College Dropout - Kanye
Sista kyss: Spanien. J eller T ~_~
Sista gången du grät: Igår natt
Sista måltiden: Kebab för nån timme sen

Åtta Har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej.
Blivit arresterad? Nej, fan vad skönt O_O
Been skinny dipping? Arå.
Varit på tv? Jepp.
Fått ditt hjärta krossat? Jo 2-3 gånger, fast en gång var real bad.
Been sacked? Nä
Haft en one nite stand? Jo
Busringt till nån? Jag säger bara Heta Linjen!

Sju saker du har på dig:

1. Trosor
2. Bikiniöverdel
3. Kjol
4. Ballerinor
5. Linne
6. Kofta
7. Diadem

Sex saker du gjort idag:

1. Gått upp >.<
2. Gjort engelskaprov
3. Gömt mig för den söta killen
4. Åkt tunnelbana
5. Ätit kebab
6. Pratat om M

Fem favorit saker (Ingen speciell ordning):

1. Min mp3-spelare
2. Mina nya skor
3. Snutten ~_~
4. Mina film-affischer
5. Mina Gilmore Girls-band

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Elli
2. Arvid
3. Ankan, Koalan och Denton...
4. Ingen mer :D

Tre val:

1. Svart eller vit? Vitt. 
2. Sommar eller vinter? Sommar!
3. Choklad eller chips? Choklad!

Två saker att göra innan du dör:

1. Resa my ass off
2. Bo i the States

En sak du ångrar:

1. Att jag inte tagit tag i betygen innan.

Kommentarer
Postat av: xani

You're welcome... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback