Guantanamo

tidigare: Var i skolan och gjorde muntlig book review. MVG i engelska c, booyah!
nu: Läsa på om Zappa. ^_~
senare: Gå på Zappa plays Zappa-konserten (och beera först med Elli! Så man vågar ^_~ )
orolig för: Hur konserten och allt blir. O_O
lyssnar på: P1, Dweezil Zappa ska prata.
längtar efter: Åhnej. Inget just nu. Vad tråkigt.
skulle vilja: Gå på skivan ikväll loaded with cash like a.... rich person.
funderar på: Varför min underarm somnat och varför jag fortf. är hungrig!

In other news:
Ajax fyller 20 idag, så congrats to him.
Åt på stan med mamma igår, sen fick
hon en knäpp och bestämde att jag
skulle få nya skor, så jag köpte ett par,
såna som jag velat ha länge, sen fick
jag en väska också. Dom har kopirerat
mina fina guldsandaletter på Wedins.
Dom ser typ exakt likadana ut. Bitzes.
Aja, mina är finare! Nu fick jag ett
enormt Franz Ferdinand-sug. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback