Casimir Pulaski day.

Jag har verkligen inte mycket över för söndagar. Vet ni vad, jag missade A Vineyard Valentine. Och så missade jag senaste OC, men jag vet inte vad avsnittet heter. Men det känns okej med Gilmore Girls, för det var ju säsongsavslutning, då har jag en hel sommar på mig att ladda ner det.

Sufjan Stevens är så bra. Mycket fina låtar, de som jag hört. Måste nog ladda ner mer. Otroligt mycket grejer i skolan som vanligt, men det ska jag nog fixa. Blir en pluggvecka, men med roliga inslag också. Önskar att jag kunde vara så glad som Xani är över studenten. Jag blir mest ledsen. Jag vill inte.

Nu ska jag inte skriva mer så det blir deppigt, för det är jag inte egentligen. Jag är bara väldigt kraftlös just nu, så det känns inte som att jag kommer kunna få saker gjorda. Förövrigt bytte jag bort OC mot Buffy. Jag tror Elli har mer att skriva om det här med JC-rock och OC-generationen än jag.  Känns rätt stabilt med en 4:e OC-säsong, och Invasion kommer man ju inte sakna. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback