Backseat love

Talangjakten var on the whole ganska så tråkig. Vi fick sitta på läktaren med alla teachers. Jag tycker iaf dom där dansbrudarna var hur grymma som helst, men Elli var mindre impad för det var lite obehagligt. ~_^ Let’s just say they’ve grasped the whole bump and grind concept very… well. Ståupparen var lätt bäst + hetast. Fast jag tyckte det var sjukt jobbigt att sitta med alla lärarna när han nämnde the f-word (det svenska!) numerous times. Dava och några andra vann, dom var rätt grymma. Fan vad jag älskar dansnummer, iaf hippety hop dance. Kanske borde kolla på Floorfiller. Vi såg ett gäng av dom igår i Gallerian. Fan vad snygg ena tjejen var. Jaja, förövrigt är det så jävla underbart med det här vädret, det har var lätt värsta sommardagen och jag och Elli låg och solade på gräsmattan på skolgården. Är lite sur för att Ajax efter all this time fortfarande lyckas charma mig bara sådär. Får se om jag tänker träffa honom igen, but nothin's gon happen. Just for the record. Fan vad grymt att Xani ska till Sthlm btw, tänk om vi skulle springa på varandra! Haha, festligt.


Kommentarer
Postat av: Natasha

hade en av danstjejerna sjal? eller två kanske det var..

2006-05-05 @ 07:12:17
Postat av: Callis

Sara heter hon tydligen!

2006-05-05 @ 14:23:27
Postat av: v

n*e*r*d äg

2006-05-06 @ 19:08:57
Postat av: Callis

Agreed!

2006-05-09 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback