Ägfaktorn går på högvarv.

MIN!

Den är inte bara fin, den är även min!
Stämmer, fick just hem ett stort knöggligt paket innehållandes Veronica Mars-tishan. Och ett Raggadish-vykort som SVT-Anna skrivit "grattis!" på.
Heppy heppy!
Jag bara kände det på mig.
Finns det något bättre än när things går ens way? I think not!
Projektarbetet:
KLAAAAART!
Sure, vi fick redovisa och det sög, och det var små 2:or som var bitches, men utställningen blev
så jävla snygg! Jättemycket bilder, det
vart skitbra!
Ni förstår inte hur mycket jag hatar att prata inför en grupp (Kan iofs tänka mig att Xani vet hur det känns :P Håller tummarna att det gick bra!)
och jag brukar alltid obsessa flera dagar innan. Nu förträngde jag det, och jag & Elli övade inte
ens in något förrän imorse.
Blev lite sådär,
men Madde och musiklärar-Per sa att vi verkade avslappnade. Per var så jävla schysst, han är
tydligen stadigt GG-fan och nämnde att
den har så
smarta dialoger, och vilken smörja 7th heaven är. Sen fick man veta att Jan Lysén (biträdande
rektor) är helsåld på Buffy och har alla boxarna. Så jävla skön!
Vi fick verkligen recognition av lärarna. Åh, äg. :)
Vi klistrade ihop till en giant book typ sen, tog två timmar men blev snyggt. Nu är det bara
att skriva rapporten
och vänta på betyget.
Det är verkligen när små grejer som sånt här händer som livet inte känns så jävligt. :)
Man behöver liksom bara en nudge in the right direction.
Ska fanimej klara resten av skolskiten också!


Kommentarer
Postat av: Plisch

YAAAY! Så glad för dig, låter som att det blev skitbra tillslut. Kul att du vann tröjan också, du verkar vinna mkt, fast du kanske tävlar mkt? :D

2006-05-16 @ 15:24:50
Postat av: Anonym

Nämen det lät ju helt underbart! Visst är det en oerhört lättad och stolt känsla man får när man är klar med projektarbetet som man har lagt ner så mkt tid och efford på? Jättekul med tröjan också :)

2006-05-16 @ 20:27:39
Postat av: Callgirl

P: Aaaww, vad glad jag blir när du är så snäll :) Nää kah tävlar nästan ingenting, men nu har jag haft världens tur! Måste börja tävla mer!

Mirka: (eller annan person med Mirkas IP-nummer :P ) Ja, det är heeeelt underbart! Verkligen lättad är jag! Och stolt såklart :) Tröjan är tyvärr lite för liten, men är glad ändå :)

2006-05-17 @ 16:47:43
Postat av: C

Jag* tävlar inte så mycket. Hur mycket Kah tävlar har jag ingen aning om...

2006-05-17 @ 16:49:02
Postat av: Mirka

jöpp, det var jag som skrev. fattar inte varför mitt "namn" ibland inte hänger med :)

2006-05-17 @ 18:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback