11:21

Nej vet ni vad, jag orkade bara halva Charmed igår och inget på LAWKI. Haha, I'm dying to go take a shower men jag bestämde att jag ska göra klart de två texterna först som straff. ^_~
Vårat projektarbete är verkligen kewl, men det är mycket smådetaljer man måste ha svar på. Man lär sig så mycket också! Visste ni att Israel var först med Veronica Mars efter USA? Rätt kOOlt. Jag kommer fan vara ungdomsserieexpert efter detta. Det hade förstås varit kul med någon ledig sekund, but what are you gonna do? ~_^


Kommentarer
Postat av: Plisch

Israel :O That is so cool

2006-05-07 @ 12:26:15
Postat av: C

Isn't it!

2006-05-07 @ 12:39:59
Postat av: Mirka

Vad går ditt projektarbete ut på? Vore väldigt kul att få veta :)

2006-05-07 @ 14:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback