Your shit is garbage, but you try and kick knowledge?

Dunno what kind of mood jag är in. Köpte ett diadem på Oasis, svartvitrandigt. Alla mina är värdelösa, dom håller inte uppe luggen. Det är skönt, men vill ha helsvart med. Det här med lov alltså... Jag och Elli fetdissar vinterskor from now on. Jag tänker inte ha det mer, jag kör på ballerinor. Struntar i om jag fryser. Vilka skor ska man ha första skoldagen? Man ska ju träffa Adam lix... Förhoppningsvis. Inte okej att ha en crush på sin lärare. Inte okej.

Why?
Because you know who, did you know what, with you know who, but let's just keep that between me and you.
nine-eight BEYOTCH nu split:ar jag.

21:05
Okej, inte så sur längre. Lite gladare. Lite bra personer finns det väl... Aja. Dissar OC. Eller spelar in :] Ska lyssna på alla låtar Viktoria skickade nu. Cya!

Kommentarer
Postat av: Natasha

Oj oj oj.. inte ha crush på sin lärare Callis =0. Haha, ska jag säga...Mattihas Nordh back in da days 2001'.Han var het
Älskar Oasis btw, good stuff

2006-03-01 @ 18:57:59
Postat av: Plisch

Herregud, ballerina. Kommer du inte få ganska mkt snö i skorna? :O Good luck :D

Postat av: Callis

Hahaha, jaa what to do när lärarna är heta? :/
Mjo, blir nog lite snö i skorna... Men jag är van :D

2006-03-01 @ 19:51:19
Postat av: vickan

vare nå bra låtar? :)

2006-03-02 @ 12:18:10
URL: http://princessgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback