the academy awards FTW!

status: glad och pirrig.
Kewl, kewl! Arvid kom till mig igårkväll, och han gick precis. Det har verkligen varit grymt. Film, mys, och extremt mycket skratt. Det märktes hur mycket vi saknat varandra, oh. Gick och la oss vid 5, och gick upp 15:45 idag. Allt enligt schemat. Eftersom man inte ska sova inatt så var det bra med sensovande. Jag, Elli, Anna och Arvid var på Netto förut och köpte jävligt mycket grejer, det blev rätt dyrt. men det är ju bara academy awards en gång om året. Ska bli grymt! Sen börjar skolan imorgon, efter 12 veckor. Ett sommarlov och 2 veckor. Fatta vad skumt det känns. Måste liksom börja klockan 8 med gympa också. Aja Ska bli spännish. Nu ska jag packa gympakläder och fixa, tror jag beger mig till Elli vid halv tolv. Hasåbraah!

Edvin - Charmed ikväll 19:05 på TV3 säger:
Jag tycker att du är faktiskt den coolaste/bästa vän jag har, tillsammans med en annan :)

Dude, nice!

Några förhoppningar btw:
actor in a leading role: joaquin phoenix
actor in a supporting role: jake gyllenhaal
actress in a leading role: felicity huffman
art direction: harry potter and the goblet of fire
best picture: brokeback mountain

Kommentarer
Postat av: Mandelina

Jag har också idrott 08.00 imorgon + beeptestet då :(

2006-03-05 @ 22:55:11
Postat av: Plisch

Kan det bli dyrt på Netto? :O Jag såg en kille med Nettokasse häromdagen, kanske det finns ett Netto här som jag inte har upptäckt, haha :D

2006-03-06 @ 14:40:02
Postat av: Callis

Hehe jo om man köper alldeles för mycket av allting, som typ 8 liter cola... :D

2006-03-06 @ 16:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback