r e s e d a g b o k e n for the win

thank god för resedagboken. jag ska börja följa jättemånga. hittills är jag hooked på 2 stycken, en är i Japan och en i Puerto Rico (riktiga, inte på GC.) det är ju som bloggar fast mycketmycket bättre. har man inget spännande liv kan man ju läsa om andra. correction; har man inget spännande liv än. när vi åker, då ska jag ha en egen, och då får andra läsa om våran resa. fast det är såklart fortfarande lika kul att läsa dom jag alltid läser. (edvinmandelinaplischxaninataschaprincessgirlemelie)

förövrigt var jag grinig och ledsen igår pga ingen sömn, fick bara en timmes sömn på eftermiddagen. skolan var böö. jag kan typ inte röra mig, har träningsvärk efter b a d m i n t o n. hur är det möjligt? skolkade idag och sov till 14:45. orkar inte ens bry mig. jag mådde bra av det, inget annat spelar någon roll. not right now iaf. nu ska jag sätta mig comfy i sängen och sätta på musik (blandat-mappen med GC-musik) och skriva av mig om resan. har skrivit 3 sidor men sitter fortfarande på bussen. älskar att jag minns så mycket detaljer, och jag skriver ner alla. folket jag minns, osv. ikväll ska jag se på gg och dh och relaxa like i've never relaxat before. är stel, men glad. resedagbokens förtjänst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback