mon·go (mŏng'gô)

Detta är pure dagboksshit. Jag känner för att skriva lite allmänt, om dagen och sånt. Jag är nog en ganska dålig bloggare egentligen. Jag känner mig duktig just nu. Jag har varit i skolan från 8 till 17, på alla lektioner. Jag var med på gympan, och det gick okej. Är ganska imponerad av Annas förmåga att komma på något så helvetiskt som det vi gjorde idag, you had to laugh at it. Vi var med B-klassen, och man blev indelad i lag. Vi satt på en varsin bänk, och sen skrek lärarna till exempel "3 mot 3 fotboll" och då skulle 3 pers från varje rad springa fort som fan fram och börja köra. Matcherna pågick 2 minuter eller tills någon gjorde mål. Det var olika många personer varje gång, och det varierade mellan fotboll, handboll, innebandy, och basket. Yay. Men egentligen hade det varit kul, om jag inte sög på alla sporter. Det här måste vara otroligt intriguing. Sen vare engelska, den var kort.

På lunchen gick vi och pratade med Adam, som jag nu undvikt att prata med sen skolan började igen. Holy shit. Det är typ så jag börjar skratta åt det när jag tänker på det, för det är så typiskt. Han var så jävla het. Så jävla het. Han har aldrig varit snyggare. Det går inte att beskriva. Jag älskar när han klär sig preppy. Oh my gawd. Nu kan Elli och jag inte vara ensamma om att tycka det längre. Han verkade faktiskt bli lite ledsen när jag sa att jag inte skulle fortsätta. I really think he likes me, as a student. Det var så jävla hemskt att säga det där. Men, I'm reconsidering. Jepp, jag överväger seriöst att plugga så in i helvete, och bära bördan att läsa ett ämne till on top of all stress innan studenten, 3 ig:n, och projektarbete, kanske utan att ens få betyg i det,  för att jag är obsessed with him. Jag tänker redan på honom sjukt mycket på en dag, och tänk då när jag pratat med honom. Det här är så jävla fucked up. Han är gift. Han är gift och han är min lärare. Han är min gifta lärare, som är typ 30 something. Oh my gawd. Jag har ingen chans. Absolut ingen chans. Men jag blev så jävla pepp när Elli sa sin teori idag. Jag blev verkligen glad. Hon sa att hon verkligen tror att jag är hans favoritelev. Fyfan, jag ägde Fanny så jävla hårt. Och det är jag så jävla stolt över. Och Bore och William, dom hade pluggat japanska ett år redan, men jag fick bättre än dom på provet. För mig känns typ att äga Fanny som att Ron skulle fetäga Hermione. Fan vad jag skriver på massa shit, det finns absolut ingen struktur i den här texten. Men jag är fan bra på det här, ska jag verkligen ge upp det? Och dessutom med världens hetaste lärare (eh, världens hetaste person) som dessutom råkar vara världens bästa. Jag blir helt sepe i huvudet av att tänka på allt det här. Men han är ju så jävla het. Så. Jävla. Het. I'm going nuts. What the fuck to do?


Kommentarer
Postat av: Plisch

Gör det! Plugga, plugga, och kör med japanskan! OMG. Hahaha :D

2006-03-20 @ 19:01:39
Postat av: Anonym

Oh roligt att det gick bra på provet. Och jag förstår dilemmat med läraren. :S:S Jättesöt bild btw! ^^

2006-03-20 @ 19:51:09
Postat av: xani

Det var jag som skrev det där... o_O

Postat av: Callis

P: You think so? :D

X: Ye, fast det var typ ett år sen... Why thank you!

2006-03-20 @ 20:14:49
Postat av: Elli

Haha, det var jag som tog den i studion..!

2006-03-20 @ 21:32:42
Postat av: Plisch

Yes I think so! Japanskaläraren verkar vara ett kap :p Förutom hans yrke, hans ålder och hans civilstatus.... Hmm :P

2006-03-21 @ 12:25:03
Postat av: Callis

Haha, ja, other than that är han perfekt...

2006-03-23 @ 10:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback