Magic to do

MASSIVE NOSEBLEED. :]

chiaki

Fan, så gick man upp sent igen. Jaja. Drömde att jag träffade Xani och Plisch, vi åkte flygplan nånstans tillsammans, vet inte var. Jag vill lära mig göra banners och wallpapers och sånt. Hur gör man det? Nu ska jag checka xanis Veronica Mars-video sörrö. Bye-o!


15:53
Ha! Har äntligen fått bekräftelse på det jag alltid har sagt; att håret inte alls växer snabbare för att man klipper topparna. Alla har alltid sagt det till mig. Well, inte enligt han på Tyra. Hur fan kan håret som växer däruppe ha någon connection med håret längst ner? Nä just det.
Fan vad jag saknar access glada dagar :(


17:40
Usch vad mycket uppdaterande. Har vart och köpt beer, nu ska jag laga mat till familjen. Oj, det slog mig nu att min riktiga familj, som jag då anser är mamma, pappa, och min storebror snart kommer bo på helt olika håll. Fan vad sjukt. Att vi inte bor ihop. När jag flyttar är vi helt "splittrade". Tänk att det kan bli så, det är ju vi 4 som är den riktiga familjen, och sen är vi inte tillsammans. På bara några år... Vilken jäkla förändring. Well, mamma pappa och Adde, det är ni som är min riktiga familj. ♥
Nu ska jag blasta the Smiths, den enda sanna cookingmusiken för mig.

Kommentarer
Postat av: xani

Jag använder microsoft picture it när jag gör fanart... Det är för oss som inte kan photoshop... :)

Postat av: xani

Roligt förresten att du drömde om oss! :P Och jag saknar också the happydays på Access...

2006-03-04 @ 14:29:26
URL: http://xani.blogg.se
Postat av: Plisch

Me too. It's just not the same anymore. Men så är det ju med de flesta forumen/communities/whatever. Ha det bra :)

2006-03-04 @ 16:41:36
URL: http://plisch.blogg.se
Postat av: Callis

har alla det där microsoft programmet?
:D guess you're right...

2006-03-06 @ 14:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback