id·i·ot·ic (ĭd'ç-ŏt'ĭk)

Har textlektion nu, komliteförsent, ca1ochenhalvtimme. Jag gillar mina nya rubriker. Ja jagharliteproblem med tangentbordet, så missar litemellanslag härochdär. Orka ändra? Nu är det såhär, att B-Os pappa har gått bort. Han kom hit för ett tag sen för att fixa lite grejjer, han har tagit ledigt i 10 dagar. Jag visste inte vad jag skulle säga. Han verkade vilja prata mycket om det iallafall, och jag lyssnade och nickade och ställde lite frågor. Jag har såna pappakänslor för honom. Ska vara extraextra snäll mot honom, och inte vara sen nästa vecka. :/

I förrgår hade jag en så jävla fab dag! Åkte till stan och tog ut mina prao-pengar, sen köpte jag den där ginatricotkoftan. Känner mig som en privateschool-girl. Loves it. Sen mötte jag Elli, och vi åkte hem till Anna på Söder. Elli hade träffat på en kille som bad henne ringa taxi, för han hade tagit ecstasy, så hon hjälpte honom, och fick 500 spänn. Lilla Elli hade så dåligt samvete, vilken hon inte behövde ha! Men hon ansåg att det var "smutsiga pengar" och bjöd mig och Anna på Two Indians, som ligger nere på gatan. Vi gick ner och köpte take away och gick upp lagom till GG. Så jävla fab. Hennes lägenhet är sjukt fab. Men hon ska flytta ut om en månad, för hon hyr andrahand. Det är så annorlunda än lilla Kärrtorp, liksom bo Söder om Stockholm, mitt i allt. Hennes lägenhet är så Carriestyle. Sen såg vi iallafall DH, och lite sånt, och vid 00-tiden gick vi och drack öl. Nice, nice. Sjukt nice kväll med Brenning-systrarna.

Igår ledig, men det var dåligt väder så dåblev jag lite sur. Var på stan med Elli&Anna igen, småshoppade. Köpte äntligen en cleansing gel, från Nivea visage young-serien. Har haft ont om pengar så har levt i en dålighyvärld ett tag. Så nu är jag stolt ägare av alla 3 produkter som man ska använda tillsammans, tonern och moisturizern och allt. Men moisturizern är nästan slut. Måste nog köpa en ny, för min hy är fab just nu! Ren och fräsch och fin lyster. Moving on. Skulle plugga på kvällen men blev inte så, det blev OC och SATC och VeckoRevyn, och så blev det att ligga uppe till 5 och tänka på you-know-who. Var trött ett tag runt 2, men sen kom jag på att det finns ett fenomen som heter hitta.se, där man kan ta reda på var folk bor. I know where he lives.Var way too excited för att sova sen.

Things are so-so mellan mig och Arvid. Vi pratade ut i förrgårkväll, vilket resulterade i lots-of-tears, men mest för jag hade grym pms. Det kändes som vi kom nånvart med all of this iallafall, för det har varit weird lately. Men jag är still in the process of getting over him, och det är som jag inte trodde att det skulle vara, jag behöver vara ifrån honom just nu. Han är min bästa vän efter Elli, så jag behöver honom som fan, men det här tar tid. And seeing him kinda hurts. Men ska fira honom i helgen iallafall.

Sen måste jag säga såhär appropå ingenting; både Death Cab For Cutie och The Postal Service är väl ganska lol egentligen. Men fortfarande bra såklart. Men jag tycker han är bättre i Postal Service, han som är sångare i båda, vad heter han? Hursomhelst, District Sleeps Alone Tonight (Postal Service) är tamejfan en av de finaste låtar jag hört. Förbannat bra, enligt mig. I bet you're making a face, Elli. Ok, sjukt långt och onödigt inlägg, men jag fick verkligen ut något känner jag, en massa rensande av tankarna Ffs, jag kom ju typ precis, men nu slutar jag för dagen. Herrå! 


Kommentarer
Postat av: Elli

I was making a face. And not just any face - a really disgusted one! :P

2006-03-23 @ 13:20:41
Postat av: Callgirl

That's what I thought. So, have you seen Mean Girls? 'Cause you might like it.

2006-03-23 @ 14:05:17
Postat av: Elli

You said it first, not me.

2006-03-23 @ 15:11:52
Postat av: Callgirl

Don't be cute, do NOT be cute.

2006-03-23 @ 15:25:53
Postat av: Plisch

Aah, jag har också hela Nivea Visage Young serien :D

2006-03-23 @ 15:37:40
Postat av: Callis

Den är bezzt!

2006-03-23 @ 15:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback