I like it just fine

Kollar in en snabbis, ska iväg in a minute och träffa mamma, vi ska köpa vårskor. Såg ett par söta på bild, får se hur dom gör sig i verkligheten. Vi ska grab:a en dinner ute sen också. Fab att VeckoRevyn kom hem i brevlådan idag, mamma har gett mig en prenumeration. Har beställt Ebbas bok också... I had to!

Slutade tidigt idag, och är ledig imorgon, Veronica Mars ikväll, jag och Elli pratade om att sova över. Right about now ska min mp3-spelare ha laddat klart, perfekt! Elli meddelade mig nyss över msn om att B-O fått åka till sjukhuset, nånting med hans pappa, jag hoppas innerligt att det inte hänt något allvarligt. Puss och hej!

/Cicci

Kommentarer
Postat av: Natasha

Lord, redan vårskor. Jag kan inte köpa det nu. Känns som om de bara kmr stå där i tre månader, håna mig typ. :p

Har Ebba en bok?... Vad handlar den om?

Postat av: Natasha

Oh gaaawd. Älskar M.I.A, btw. "Bucky done gun" var våran sommarlåt typ.

2006-03-16 @ 22:16:12
Postat av: Plisch

Ebbas bok handlar om mode och stil och shopping :P

2006-03-17 @ 08:39:06
URL: http://plisch.blogg.se
Postat av: Callis

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&session=1

Kolla in den länken.
Bucky done gun är verkligen sommar -05. Aw, härligt.

2006-03-17 @ 16:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback