hey ma, how you

I'm gonna keep on smiling no matter what today. :] No matter how lame that sounds. Har blivit avskräckt av my mothers whinyasswhining idag. Inte en särskilt bra dag, och inget är särskilt bra nu, men det struntar jag i. Ska gå och göra en plan strax. Fast ska nog se klart OC först. Sen plan. Sounds good. Ikväll: sola och Veronica Mars! Och köpa jordgubbar! Fast åh, kanske ska lyssna på lite skivor innan jag ser OC. :] Wee, känner för massa olika saker nu. Och skriva i min dagbok. Wow, I like this mood. Ajax tycks tro att jag bryr mig om vad han tar eller inte tar, men det gör jag verkligen inte. Jag är varken prude eller pro drugs, jag bara struntar i vad folk gör. Simple as that :] As long as you don't shoot up in front of me, I'm good.
Yes Viktoria, very much gillade låtarna du skickade. Många bra jag hade glömt bort. Xani, du måste skicka mer Asha Ali till mig OMG! Beautiful, beautiful.

kanye jesus

To buy, or not to?

Kommentarer
Postat av: xani

I'll be happy to... Just say when!

Postat av: vickan

hih :D är du på att festa imorrn? norrland invaderar sthlm!! det är fetparty alltså! ^^

2006-03-02 @ 21:27:40
URL: http://princessgirl.blogg.se
Postat av: vickan

hih :D men är du på att festa imorrn då? Norrland invaderar Sthlm! det är partyyy som fan alltså ^^

2006-03-02 @ 21:27:54
URL: http://princessgirl.blogg.se
Postat av: vickan

ojoj hahah

2006-03-02 @ 21:29:45
URL: http://princessgirl.blogg.se
Postat av: Cicci

Wey! Ska bli kewl!

2006-03-02 @ 22:22:37
Postat av: callis

fan vad shyrre xani!

2006-03-02 @ 23:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback