Gamla access-minnen

Kiss and Tell: OT tråd!
Skrivet: 2005-08-19
Plisch: Hello folks!
Plisch: Callgirl skrev: 
Vi har gått om Vänner!
skitbra! det är sån fart på detta forum nu :D
Plisch: hoho? fast just nu var det ensamt här.§
Callgirl: Jag är här! Och visst är vi bra! Vi tar 7000 idag!
Callgirl: weehoo
Plisch: yeehaa! haha absolut :D
Callgirl: I'm so EXCITED!
Callgirl: I JUST CAN'T HIDE IT!
Plisch: I'M ABOUT TO LOSE CONTROL
xani: AND I THINK I LIKE IT!
Callgirl: OHH YEAH!



Fan vad jag saknar gå-om-Vänner-och-7th-heaven-madness:en, obsession runt inlägg och hur många trådar folk skrivit i. Saknar att prata med Jeanette i vår tråd, och att prata med xani och Plisch på andra ställen än bara i bloggen. Saknar access! Hur gör man för att få tillbaka what we had? Den 17:e firar jag ett år som medlem... ♥

Skrivet: 2005-05-02
Callgirl: Förresten, ansökte precis om att få bli moderator i GG forumet. Hoppas hoppas...
Jeanette: Va sa han om att bli moderator..är också inne på det..men dom har kanske tillräckligt många.. ja det är gott med vårrullar med asmycket soja på
rain: allt prat om vårrullar har fått ett sug i magen efter dem håller med om soyan det ska vara mycket
Jeanette: Jag håller tummarna.. skulle vilja bli det för CSI
Callgirl: Jag skrev till Admin Andreas och frågade om jag fick det.
Du vill väl inte bli moderator i GG forumet?
Jeanette: CSI inte GG.. men du får lova att vara snäll mot Matt..så hjälp
Callgirl: Ja, du får ansöka du också! Det vore kul om vi fick en var.

Kommentarer
Postat av: Natasha

Ja jag saknar också glada accessdagarna. Jag var kke inte lika aktiv som ni var (hmm). Men det var skitkul ändå. Unlike nouu

Kommer ni ihåg Coldplay kvällen? Live på P3.
Haha, det var underbart. Jag tror det var första gången jag pratade med er, haha lr? Plisch och Xani...aww. Över 100 inlägg på en timme typ. Bara om Coldplay. Trevligt,trevligt.

2006-03-09 @ 00:06:42
Postat av: Mandelina

Hmpf, gick om vänner va? I don't like that. :D

2006-03-09 @ 07:47:29
Postat av: xani

That was the good 'ol days. Vi får fan se till att skriva lite mer på Access... Jag går ju in där nån gång om dagen fortf. iaf.

Postat av: Callis

N: Jag var tyvärr inte med och pratade när det var Coldplay kväll, väldigt synd, verkade swell. Men när vi skrev fanfics, det var ju så himla kul! Vi borde faktiskt skriva tillsammans någon mer gång.

M: Hehehe, det gäller att hålla sig pepp :D

X: Ja. Det var verkligen the good ol' days. Jag hoppas innerligt det kan bli så igen. Jag ska iallafall försöka bli aktiv igen.

2006-03-09 @ 13:29:36
Postat av: Plisch

Aaaaw. Remember it.

2006-03-09 @ 15:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback