Det är en relativt solig torsdagsmorgon, jag slutar tidigt, och det är Veronica Mars ikväll. Doin' pretty good, I gotta say!

- Pumpkin muffin?
- Yes, darling?

Ett av mina fave OC quotes of all time.

Är på mycket bra humör, som har hållt i sig enda sedan igår eftermiddag. Var trevligt hos pappa, men broder min bangade och skickade sms till mig istället för att ringa pappa. *Sigh* Jag läste i min dagbok från förra våren, och skrev sedan en lista med ord som jag associerar med våren 2005. Den ska jag dela med mig av senare. Första textlektionen nu, och slutar 11:55. Ska göra min uppgift nu och sluta läsa på access. Heppy heppy. Fast Fanny var jäkligt snygg idag. Aja. Snart rast! Sylvia, Maria och Lise porrar sig. Lise är så jävla söt och har typ MVG i alla ämnen. Hon har inte ett enda G. Vad jag är avis idag :] Men det är lugnt! Jag är heppy!




Jag tror mitt humör stavas vårkänslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback