Attention, Durfee girls!

har kollat mycket på gg lately, som jag gör när jag inte vill ta itu med mitt eget liv. jag tycker det är skönt att rory är -84, vilket blir exakt 3 år äldre än mig. så året hon gick ut från Chilton så gick jag ut högstadiet, och när hon började yale så började jag gymnasiet. och när hon graduate:ar från yale så graduate:ar jag från skolan. känns bra. fan vilken übergeek jag är. men whatevurr. sen tycker jag att det är nice att rory gillar alla tre av mina favoritband också; the smiths, the shins, och belle and sebastian. fast å andra sidan har jag ju upptäckt alla genom gg. :D det var så mycket bra quotes i here comes the son och those are strings, pinocchio som jag ville skriva upp, men nu har jag ingen lust. later. herrå! fast först...

läses med french accent, annars funkar det inte.
- Oh, we spit on you, you repressed puritanical ninnies.
- We smirk in your general direction.
- We cast sidelong glances that are vague but slightly threatening.
- We eschew your quaint double entendre for the appealing lasciviousness of the entendre singular.

tove! massiv spoiler awaits i forumet!

Kommentarer
Postat av: Natasha

-"Oh, we spit on you, you repressed puritanical ninnies.", HAHA

Belle & S uppträdde at Conan's. Jag asgarvade, när Stuart Murdoch började flumdansa mitt i låten. Haha, annars var de lovely as always.

Postat av: Plisch

Haha, ja lite übergeek varning med årsnojan :P

2006-03-13 @ 19:11:04
URL: http://plisch.blogg.se
Postat av: Callis

:D

2006-03-14 @ 07:48:42
Postat av: viktoria

såg också det på Conan :D

2006-03-14 @ 12:34:30
URL: http://princessgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback