tillägg

Haha,

jag satt och funderade på att jag aldrig varit på date. Fast sen insåg jag att jag har varit det iallafall, med Vincent, hahaha. Jag är så jävla glad att det aldrig blev något mellan oss två. Det kanske är sjukt taskigt, men jag måste kopiera in ett mail jag fick av honom när vi träffats typ 3 gånger:

Hej Cicci, jag kan inte sova för att jag kan inte sluta tänka på dej. Nu vet jag att jag älskar dig väldigt mycket och att jag vill inte ha någon annan än dig. Jag vet inte vad som ska hända mellan oss men jag vill inte att det ska ta slut så fort. Om jag hade träffat dig tidigare så skulle det kankse inte ha blivit så här. Om jag fick en andra chans så skulle jag vilja att vi kunde börja om på nytt.
Så nu har jag väl sagt allt
Sov gott från Vince och jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback