The 5 stages of grief

Denial
Anger
Bargaining
Depression
Acceptance

Jag har kommit igenom denial och bargaining. Anger just kicked in. If acceptance could happen somewhere between 9 and 11, that would be great. Nu är jag verkligen verkligen arg. Jag vill bara kasta en bok i ansiktet på honom. Jag blir ARG när han klarar att inte pussa på mig.

JAG VILL INTE DET HÄR. Det är okej ibland. Men det svider så jävla mycket. Jag vill bara skrika. Jag är så arg och ledsen och sårad. Jag kommer aldrig komma över det här. Varför,

VARFÖR KAN DET INTE FUNKA??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han säger att det är lika svårt för honom. Det är därför han sitter och spelar tv-spel och jag håller på med datorn. Vi är med varandra, men slipper tänka. Allt känns som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback