She's back!

En snabb-entry nu då, ska träffa Elli om tre röda och köpa cola. Hallelujah;
MIN DATOR ÄR HAXXAD!
Ojojoj, det känns bra, riktigt bra. Alla mina bilder, min musik, they're okay! Fanrå, hinner ej skriva mer, förhoppningsvis skriver jag när jag kommer tillbaka från Video M. PUSS rentav!



[22:55]
Alltså,
jag är sjukt trött på mitt utseende så jag ska bli blond. Jättejätteblond. Det ska bli kul. Ska be Madde haxxa mitt hår och klippa det också, typ klippa upp. Det var kewl helg, både fredag och lördag var vi ute men fredag var klart roligast och då var Viktoria med. Måste göra om. Igår var vi med folk som inte är lika kul, men träffade Tarantino som jag inte träffat på länge & seriöst, jag ska fan fixa en bild på honom så alla får se hur lik han är the real thing. Men hmm, det var nog allt just nu. Imorgon dör jag allover again och sen på kvällen ska jag och Elli se Sisterhood, finally. Men nu, nu ska jag gå och fixa för imorron. Happ!

Kommentarer
Postat av: princessgirl

indeed :D

2006-01-23 @ 08:29:04
Postat av: Plisch

That's GREAT!

2006-01-23 @ 08:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback