Rewbrik

Lite snabbcheck sådär. Är hos Arvid nu, som kom hem från Kinna (inte Kina) igår. Det har varit en mycketmycketbra helg. I fredags var jag och Elli ute med the boys, det var grymt kul. Trodde inte att det skulle bli så kul. Fast jag gjorde av med mycket pengar. Igår åkte jag och Elli och hämtade resekataloger. Vi har börjat planera inför resan nu. Det  blir (väl?) en kanarieö - men vilken? Såhär ser min lista ut nu:
1. Gran Canaria
2. Teneriffa
3. Fuerteventura
4. Lanzarote

Vi håller på att göra pro&con listor på alla öar. Lanzarote är kallast och fulast, Fuerteventura har stillsamt partyliv men finast namn, Teneriffa är vackrast men regnigast, Gran Canaria "har allt" men har för svennigt namn, och så har vi inte hört så superbra grejjer om det. Börjar känna pirret nu. Snart åker vi.

Förövrigt så är det GG ikväll vilket äger, och sen hade Plisch lite news som jag inte visste, att GG byter dag och att säsong 6 börjar den 31:a! Önskar nu att jag inte hade sett något av säs 6. Attans. Hatar den här "utanförskapen" som jag känner när jag inte kan vara på access, man missar så mycket, och det känns som "mitt" forum bara förfaller :( Det gick så bra ett tag, nu är det tomt och jag kan inte göra något åt det! Kan liksom inte sitta och accessa när jag är hos Arvid. Hoppashoppas datorn blir fixad snart. Saknarsaknar access. Jag har mensvärk, vilket är en utmärkt ursäkt att köpa massa choklad till GG. Har bytt min mp3-spelare för den andra var skum, och har installerat programmet på Avids dator så nu kan jag använda den. Är riktigt glad för det. Hm, vad är det mer...? Har tänkt börja skriva dagbok 100 gånger men jag gör det aldrig. Ikväll ska jag börja. Nu är det bestämt. Har inte skrivit på nästan ett årOMG. Och förresten, nu har jag träffat Viktoria aka Princessgirl :) Det var mycket trevligt, vi var och spelade biljard och grejer! Oh btw,

Till Viktoria:
Mina pengar på mobilen har tagit slut så jag kunde inte svara på ditt sms igår. Synd att du inte kan komma i helgen, men då ses vi nästa helg! Ska bli kul :) Hare bra! :) Kram.

Nu ska jag hjälpa Arvid att skotta snö! Herrå!

Kommentarer
Postat av: Mandelina

Jag har vart på alla de där ställerna, och Teneriffa är helt klart bäst. De har aldrig regnat när jag har varit där och har varit där 3-4 gånger. De är en mysig miljö, med fina stränder så jag tycker att ni verkligen ska satsa på Teneriffa. Gran Canaria ska ni verkligen inte åka till, det är kallt som fan där (särskilt i havet!) och trist folk.

Postat av: princessgirl

lurre :) då ses vi nästa helg! :D

2006-01-08 @ 19:18:21
Postat av: Cgirl

V, nice nice, då säger vi så :D Stavas du med c eller k btw? Jag kan aldrig komma ihåg :/

Mandelina; vilka årstider var du på Gran C? Känns skumt att det var kallt!

2006-01-09 @ 17:05:44
Postat av: Mandelina

April-maj kanske det var (?) alltså det var ju inte KALLT men det var kallt för att vara ett sommar-ställe om du förstår vad jag menar?

2006-01-09 @ 19:28:31
URL: http://mandelina.blogg.se
Postat av: cgirl

ah, I see. Det står att det ska vara 21 grader ca i februari. Var det typ mindre än det? Typ när var du på Teneriffa?

2006-01-09 @ 21:03:06
Postat av: pgirl

med K tack :D det är rääätt :)

2006-01-09 @ 22:02:51
Postat av: Mandelina

När jag var på Teneriffa i Januari var det runt 26-27 grader och när jag var där i november var det runt 30 grader. :)

2006-01-11 @ 16:36:36
URL: http://mandelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback