Re-rewind

I am so skolking. Eller not really, jag mailade och sa att jag hade migrän. Partly true. Jag har iallafall huvudvärk, och jag var grymt trött imorse så jag hade inte kunnat gå upp. Jag ska spendera dagen med TV!

Jag spelade in SATC, Scrubs & Seinfeld igår, och så är det ju Newlyweds, What I like about you (har missat så mycket nu när jag praktiserat, bööö) Tyra Banks show (sjuuukt underhållande) och ikväll har vi ju Top Model och Vänner. Till och med en Top Model-modell special.

Ni borde kolla Magnus Skoglöfs
hemsida, det är han som Elli praktiserar hos. Kom att tänka på honom när jag såg den där bilden för Gossip i tv-tidningen, den har han fotat. Han fotar ju fett mycket kändisar =0 ! Eenyway, ska gå och bada och läsa nu. Förut kunde jag inte läsa Sisterhood 2 för att det var vinter, men ska börja om på den när den här boken är slut. Nu känns det så rätt. Ska läsa den på Gran Cee. See ya lateRR!

Och ja, DH ägde, as usual.

Snart ska jag bli satans blond, woohoo!


Ångest för att jag inte pratat med Adam och det redan är 25:e januari. Har inte träffat honom på över en månad. Borde gå dit idag men kännder mig lodig som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback