Pizzicatomania!

Pizzicato Five är så grymma. Jag älskar verkligen dom.
Har lagt upp 4 av mina favoritlåtar med P5 på Putfile om någon vill lyssna?
Tryck här.
La Dépression är en av de bästa låtarna. Den är bra & fin & rolig. Texten är underbar.

I haven't seen
A single interesting
Man around
For ages

A gentle
Cute
Rich
Bloke

We've been going through
Quite a recession these days
The world is going through
Some crisis I tell you
These days have been
Somewhat tedious

Interesting
Guys
Are not available
This season

Har äntligen lärt mig den utantill på japanska, och vad allt betyder :] Nu ska jag lägga upp mina videos som jag gjort i Movie Maker. Man får ju lägga upp 25 MB/fil nu. Helt underbart.



Jag har 2 del bloggproblem nu, undrar om någon har samma problem/vet hur man löser dem.
1. Jag kan inte infoga bilder längre. När jag postar en bild måste jag lägga upp den och posta direkt, jag kan inte lägga in bilder efterhand. När jag trycker på Infoga händer ingenting.
2. Min HTML-grej har ändrats. Det kommer upp som ett adressfält där man ska skriva in länken. Och det funkar, men allt man har skrivit innan försvinner.

Hah. Första gången jag blev publicerad i Ebbas spalt i Fredag så undertecknade jag Pizzicato.
Satt och läste hennes mail idag. Dom är alltid lika... kortfattade. Jag ska iallafall spara dom, det är kul :]

Min mamma är dum idag. När jag tänker efter, är alla dumma i huvet idag. Och resorna har blivit satdyra. Dom lär ju bara stiga och stiga. Kewl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback