Nej tack

Nu är jag ensam för första gången sen vi gjorde slut i fredags. Arvid är i skolan och jag ska skriva en debattartikel om vad jag vill. Någon som har ett förslag? Det känns rätt okej. Den här dagen kommer bli bra. Iallafall helt okej. Inga fler tårar idag hoppas jag. Har varit en hemsk helg, men samtidigt underbar för jag och Arvid har haft roligare än på länge, dom stunder som inte varit sorgliga.
Idag måstemåstemåste jag fixa avsnittstråd.
Men jag vägrar få ångest över något idag.
Jag vägrar!
Elli läste/hörde nånstans att endast typ 25 % eller ännu mindre av det man oroar sig för och har ångest över faktiskt händer. Oftast löser det sig.
Tänk på det nästa gång du har ångest över skolan eller liknande.

Varför får jag ca 10 såna här mail om dagen?:
Från: SulekhJKaia  <[email protected]>
Ämne: seshiiriachan ill be on messenger
pls add me to msn messenger my screen name is natalie86hot
see u there

Förresten var Pleasantville jättebra & fin.


Dagens 5 nej tack:
- Big Brother (ej okej att följa!)
- Bloggtrenden "utmaningen" (bööö)
- All politik whatsoever (!)
- America's Funniest Homevideos (75 % bebisar och kattungar, 35 % någon som ramlar och slår sig. Någon som nånsin skrattat åt ett AFV-klipp?)
- Snö (Vad gör du kvar här? Vi vill inte ha dig!)

Kommentarer
Postat av: Plisch

OMG, ja. Jag stör mig så mkt på "utmaningen" just nu. Kan inte bara alla skriva om sina ovanor ändå. Haha. Och ja, jag har skrattat åt ett AFVklipp. Flera gånger. Ganska mkt. Men det var ganska längesen.

Postat av: callis

Haha, kejrå, jag har säkert också skrattat nån gång

2006-01-31 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback