Mornin ya'll

Yay, gick upp tidigt! 11! Wohoo! Arvid slutade tidigt så han kom hem och väckte mig, sen åt vi asgod lunch. Jag är glad! Solsken både ute och in my mind. Det är helt sjukt vad glad man kan bli av solsken. Snart ska jag gå hem och fixa mig iordning, sen ska jag och Elli åka till resebyrån (erna?) och fråga lite om öarna. Alltså, Bob Sinclair - Love Generation gör mig på bra humör! Hittade en gay bild på mig i klänning på Avids dator, väldigt suddig för den är tagen med hans mobil. What am I, doing curtsy?

Förresten, blev så sugen på det här med låttips när Viktoria gjorde det, så måste skriva några. Men nu tar jag bara sånt som jag lyssnar mycket på just nu, får alltid panik när jag ska göra sånt här och måste komma på alla riktigt bra låtar jag vet. Så nu ere bara sånt som jag har på hjärnan nu:

Andy Williams - Moon River
Air - Run
Armand Van Helden - My My My
Bananarama - Shy Boy
Basement Jaxx - Good Luck
B-E-P - Disco Club
Chuck Berry - You Never Can Tell
George Baker - Little Green Bag
Imogen Heap - Hide and Seek (Me&alla andra OC fans i hela världen :P)
Morrissey - Moon River
Mylo - Drop the Pressure
Sammy Davis JR - The Candy Man
Shivaree - Goodnight Moon (always)
The White Stripes - Fell in Love With a Girl
Quentin Tarantino - Madonna Speech :D

Btw, spännande med säsong 2 av DH:
Nya granar flyttar in och andra grannar blir bittra fiender när frestelser blir för stora och hämningarna släpper än mer.

Haha! Granar!


Kommentarer
Postat av: Plisch

Aw, sweet :)

Postat av: cgirl

aw tack :D

2006-01-13 @ 13:24:59
Postat av: xani

Bob Sinclair är ju bara så underbar. Jag t o m vägrar att ladda hem den bara för att jag inte vill tröttna på den så att jag blir glad när den spelas på radio. :D Annars hade du många bra låtar på listan. Air med run är skitbra.

2006-01-13 @ 15:27:11
URL: http://xani.blogg.se
Postat av: xani

Run med Air kanske man ska säga. Hehe wtf.

2006-01-13 @ 15:27:29
URL: http://xani.blogg.se
Postat av: Per

Jag kommer att gå till rätten med det!

2006-01-13 @ 22:59:33
Postat av: Callgirl

Mm håller med Run med Air :D Hehe jag försöker att inte lyssna på Bob Sinclair-låten för ofta heller :D

Per, vad ska du gå till rätten med?

2006-01-17 @ 16:09:43
Postat av: xani

Men Callis, fixa din dator NU.

2006-01-17 @ 20:50:38
URL: http://xani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback