Mina videos

Callgirls putfile-place.

Sådär, nu har äntligen så gott som alla "mina videos" kommit upp på putfile. Haha, låter som man gjort feta musikvideon. Jag har alltså tagit lite klipp och lagt musik till i movie maker. Avancerat värre :P Men det är iallafall jättekul. Vore kul om någon kollade på dom (^_^) Men gah, dom får sepenamn när man lägger upp dom. OC-videon blev OC53. Och sedan händer de att de börjar buffra eller wtf det heter mitt i. Men efter att det buffrat klart första gången kan man pausa och låta den downloada. Men som om någon orkar det.
Okej, en kort förklaring bakom dessa "videos" (skriver iordning som de gjordes)

Lorelai Gilmore
Den första videon jag gjorde. Hade typ inget material att använda. Några försök till synkningar här och där men inga lyckade.
Chiaki
Hade typ nästan inga klipp där heller. Har gjort en mycket bättre till hennes 21-årsdag men den var för stor för att lägga upp. Där hade jag sjukt mycket mer reklamfilmer och sånt. Ska fixa till den lite och lägga upp sen.
Goblet of Fire
Skulle göra tills premiären men orkade aldrig göra klart. Kanske gör klart den sen, får se. Gillar ändå det lilla jag gjort.
OC
Den här la jag nästan ingen effort bakom, gjorde den på en timme. Ville bara ha en OC-video gjord. Skulle kunna göras 1000 gånger bättre.
Harry & Hermione
Den här är jag nöjd med. Den la jag ner rätt mycket tid på. Iallafall i början. Sen mot slutet blir det sämre. Men jag gillar den ändå.

Oh, och jag har inte gett någon credit för musiken eller klippen, så tekniskt sett kan jag bli stämd. Ciao!


Kommentarer
Postat av: xani

Nu har jag med fixat en pufile-sidan. Visste inte att man kunde göra det! Love your vids btw!

Postat av: Callgirl

Thanks, nej jag tror det är nytt faktiskt! Ska kolla din sida.

2006-01-27 @ 15:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback