Med dansande 1:or i bakgrunden

Yo. Sitter i skolan, har varit hos syo. Haha, han är lika seg som jag är. Jag är seg these days. Gick och la mig klockan 6 imorse. Vafan liksom. Nej, nu får det fanimej bli skärpning!

Skärpning#1:
Imorgon ska jag vara effektiv! Fixa jevla prao! Jobba med projekt! Vafan!

Skärpning#2:
Bara för att man ser en film om Hugh Hefners liv där han spelas av en riktigt snygg kille så är det ändå inte okej att tycka att the Hef kanske är lite attractive. Nej! Nej! Gammal man! Usch!

Jag blir lite nervös, sa till syo att jag skulle åka direkt och höra med ett ställe, men var tvungen att blogga litegranna. Tänk om han kommer. Måste typ springa hem in a sec och lägga saker i tvätt. Hehe, här sitter jag och lyssnar på Robyn. Ikväll ska jag och Elli se hela jävla LotR! Blev nostalgisk när jag läste i min skriv-LotR-bok igår. En sån hade väl alla? Ni vet, när man satt uppe hela jävla natten och skrev ner typ varje dialog i hela filmen? Och skrev ner varje sång som finns med i böckerna? All alviska man lärt sig + kollat upp på internet? Ah, sommaren 2002. Jag och Elli sprang runt med plastsvärd i skogen och gömde oss för orcher. Och sen så klädde jag mig som en alv i skolan, fast det var nog bara en gång. Men jag är helt säker på att alla 14-åringar gjorde så.

Btw, tack till:
Plisch för "Böö"
Princessgirl för "Hallelolja"
Mycket bra uttryck.

/Elil Garith

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback