Mähä x2

Åkej, jag döööööööööööööööööööööööööööööör!
Jag kanske måste trycka på spara&publicera näromhelst för någon tjej ska säga till när vi ska på lunch, så jag kanske slutar skriva mitt i en mening eller nåt. Jag vågar fan inte säga "eh, jag ska bara blogga klart." Jag är på min praktikplats. Det har haft vissa "Oh my GoOoOoOOoOoOoOoOoOd"-stunder och vissa inte så farliga. I got my own desk and everything. My own computer. Jag vet dock inte om jag kommer sitta här mer sen eller om det är temporärt. Men asså, VARFÖR FATTAR INTE VUXNA ATT MAN MÅSTE FÖRKLARA SAKER LITE NOGGRANNARE? Jag kan typ sammanfatta tiden hittills med: Jag hajjar noll. Jag fattar inte vad jag ska ha för uppgifter överhuvudtaget. Dom bara gör, utan att förklara. Och sen frågar Creep-Henrik (min handledare) hur jag ska göra med lunch, och förklarar att "grabbarna alltid går på restaurang." Jag sa att jag typ drar till Ica eller nåt. Jaha, då ska jag bli introducerad för TJEJGÄNGET som ska GUIDA MIG. JAG HAR FÖR FAN VÄXT UPP MED GLOBEN, JAG BEHÖVER INGEN GUIDE TILL ICA! HAJJA att man vill ha lite privacy på sin lunchbreak to lick your wounds. Sen gick han, och tjejen sitter kvar och jobbar. Jag vet inte vad det är meningen att jag ska göra? Jag stod och knappade på min mobil en stund och sedan satte jag mig här. Aja, jag sitter här tills någon säger nåt annat. Åh, det här är läskigt. Vet ni vad min första upgift blev då? Jo, att skriva en jävla presentation av mig till internhemsidan. Sjukt jobbigt. Han verkar ha fått för sig att jag är någon jävla författare redan som är asbra på att skriva, så jag bredde på som fan i presentationen om mitt intresse för språk och resande för att han skulle hajja. Sedan fick jag göra en "vad förväntar jag mig-vad är jag bra på-och vad vill jag bli bra på"-grej som han skrev ut i typ 100 exempler. Ohhhhh. Nu ska vi gå. Hon skulle bara på "muggen" först. OHHHHH I hate that word!!!

Kommentarer
Postat av: Plisch

Heavy heavy.. Ha en trevlig helg iaf :D

Postat av: Mandelina

Du kanske har sett min mamma, hon jobbar ju där i globen, på hyresgästföreningen.

2006-01-20 @ 16:33:40
Postat av: xani

Ajaj, hoppas det blir bättre snart. Det är alltid skitjobbigt att komma ny till ett jobb...

2006-01-20 @ 23:33:08
URL: http://xani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback