like the shit that hurts

Jag har laddat ner I'm Good med Kanye West. I över ett år har jag försökt få tag på den och Kon the Louis Vuitton Don. Har tänkt bränna dom av Elli jättelänge, men dom var ju typ borta. Eller? Ohhhh jag vill ha dom i original! Men dom såldes bara på konserten. Känns riktigt bra att jag sett honom live. Oh, vad kul det hade varit om John Legend varit med. Grymma, grymma skivor, måste ha KtLVD också.

There's something I might say, there's something I might play
A beat I might make might make they life change

Xani och Plisch, varför har jag inte eran msn?

Si teh uppdatering 00:50.
1t w45 liek 4 v3ry l0ng 7im3 s1nc3 1 u53d h4xx0r5pr03k37. Nu ska jag och Arvid se Pleasantville. Den verkar bra. 90na77!

Kommentarer
Postat av: Plisch

Jag vet inte Callis, jag skickar min på access. Kram!

Postat av: xani

Thats a damn good question. [email protected] add me!

2006-01-30 @ 17:01:59
URL: http://xani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback