Key Largo, Montego, baby why don't we go

Sådärja, hemma. De sista 2 timmarna på dagen agerade jag brevbärare i Rågsved. Högst oväntat. Börjar tycka att Creep-Henrik är rätt okej. Hans fru gillar ju Gilmore Girls. Och hans dotter är OC-maniac. Han satte dock på en mycket oväntad blandskiva med hiphop/rnb-låtar i bilen. Now, jag tyckte det var slightly awkward att sitta helt tyst och lyssna på My Humps på mycket hög volym. Men när Khia - My Neck, My Back kom höll jag på att dö. Om du inte har hört den så suggestar jag att du googlar dens lyrics, och förstår the horror I went through. Tur att han bytte låt ganska snabbt. Enough about work. "Work."


Jag mailade syo-Gunnar imorse och berättade lite om hur det var, och han skrev tillbaka:
Jag förstår att det kan vara lite pirrigt att skriva en artikel men med dina MVG i
sv, eng och text så kommer du att fixa det. Du är säkert bättre på att skriva än
de flesta där.
Jag blev faktiskt rätt glad.


Någon av accessfolket som håller koll på Superhjältarna, och när Edvin ska publicera nästa avsnitt? Jag har väntat jättelänge på att jag ska komma along, jag tror jag skulle få en ganska slynig roll :D Vill läsa nu! Jag måste verkligen gå och laga mat nu, har inte varit såhär hungrig på länge. Sisterhood ikväll kommer äga! Yayness!

Kommentarer
Postat av: Mandelina

Edvin har allt lovat mig att jag också ska få vara med i Superhjältarna. Så jag väntar spänt också :D

Postat av: xani

Hehe jag ska med vara med. ;P Du har väl sätt hans hemsida... Andra delen borde väl komma upp där snart.

2006-01-24 @ 11:26:46
URL: http://xani.blogg.se
Postat av: xani

sett* ffs. >_

2006-01-24 @ 11:27:05
URL: http://xani.blogg.se
Postat av: xani

Glad to have you back, btw.

2006-01-24 @ 11:27:19
URL: http://xani.blogg.se
Postat av: Plisch

OMG i LOVE that song. Ben Kweller och Adam Green har gjort en cover på den och den är underbar :D

Alltså jag menar titeln, Kokomo. :)

2006-01-24 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback