Jag är ju kär i dig

Arvid och jag har gjort slut. Fel. Han har gjort slut med mig.
Han orkar inte med bråken. Dom tär på honom så mycket mer än dom tär på mig.
Men han är en mycket starkare person så han klarar sig.
För mig spelar ingenting någon roll längre.
Jag vet ju, att det har varit mycket som pekar på att vi måste göra slut.
Men när vi älskar varandra mer än vi älskar oss själva så är det så svårt att skilja på vad som är förhållande och vad som är vänskap. Eller vänskap är ju fel ord. Vi kommer aldrig vara bara vänner. Arvid är det bästa som hänt mig. Usch, vi har bara gråtit i timmar.
Jag är här nu, och ska sova här. Allt känns så overkligt.

Blir det sista natten han håller om mig?


Kommentarer
Postat av: Mandelina

Nej men gud Callis, shit. Jag hoppas verkligen att det löser sig .. vet inte vad jag ska säga. Jag finns iaf här för dig. =(

Postat av: Callis

Thank you Mandelina :)

2006-01-28 @ 12:20:49
Postat av: Plisch

:( Bad. Hoppas du mår bättre snart.

2006-01-28 @ 14:00:38
Postat av: xani

Finns också här, hun... Hoppas verkligen ni löser det, på ett eller annat sätt.

2006-01-28 @ 16:52:39
URL: http://xani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback