i can change

time for change.
jag ska söka ett jobb som restaurangbiträde.
det är mest för skojs skull, för jag tror inte jag någonsin skulle bli anställd där.
"Du ska tåla stress och kunna ha många bollar i luften samtidigt och vi ser helst att du är över 18 år på grund av alkoholservering. Vi vill att du är lojal, utåtriktad, ordentlig och praktisk. "
Jadu, vi får väl se.
Hur är man när man är praktisk förresten?
det här var en grym dag.
har köpt: The edge of reason, jättefina vita liljor, mascara, mappar (såna där färgade, har tänkt köpa såna länge) och peeling. åt på Sawadee också.
hm, jag bör fylla på min mobil igen. kostade asmycket när jag ringde anna idag.
idag, it seems, ska vi spela biljard. tänk om man rentav springer på xani ute på sthlms gator =0
jaha, så Russia är ute och China är inne i år? I like!

Kommentarer
Postat av: Mandelina

Är inte du och Xani bästa kompisar?

2006-01-03 @ 22:45:14
Postat av: Callgirl

Xani och jag? Nää henne har jag aldrig träffat! Det är emb som är min bästis, som nu heter Lelli på access :)

2006-01-04 @ 02:24:23
Postat av: Mandelina

Oj, jag har totalt blandat ihop dom två. Det var därför jag tyckte att det var konstigt att hon inte bodde i Stockholm ^^

2006-01-04 @ 16:04:48
Postat av: pgirl

där åt vi idag :D wei

2006-01-04 @ 18:31:10
Postat av: pgirl

och idag ^^

2006-01-07 @ 00:56:58
Postat av: Cgirl

^^ Sawadee eger!

2006-01-07 @ 22:12:40
Postat av: Plisch

Det är bara att kolla på de där outforskade knapparna längst upp när du gör ett inlägg. Punktlisteknappen ser ut som en punktlista, fast den är lite werid, för man kan inte skriva ngt och sedan göra en punktlista, utan punktlistan blir på en gång.. Upphöjd eller nedsänkt text-knapparna ser ut som ett x och en 2a. Hoppas du fattar :)

2006-01-08 @ 14:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback